Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

Tres Belle tager imod online betalinger med de fleste gængse betalingsmuligheder. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Vi benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er fortrolig og helt sikker.

Bestilling

Det er let og sikkert at bestille på vores webshop, da den er beskyttet af SSL kryptering. Det betyder, at dine informationer ikke kan aflæses af andre.

Vær omhyggelig med at indtaste korrekt navn, adresse, mobilnummer og mailadresse. Tjek gerne at du ved bestilling oplyser de rigtige informationer. Ellers modtager du ikke mail, sms mv.

Kort efter bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse på din mail. Bruger du en gmail lander ordrebekræftelsen nogle gange under fanen promoveringer. Bruger du hotmail, bør du tjekke spamfilteret.

Vi tager forbehold for prisændringer, udsolgte/udgåede varer, lagerdifferencer, forsinket eller manglende levering fra vores leverandører og evt. fejl på hjemmesiden.

Er der udsolgte varer på din ordre, vil du modtage en mail fra os herom. De varer på ordren, som er på lager, vil blive sendt til dig. Vi fakturerer dig selvfølgelig kun for de varer, som afsendes til dig.

Produktbillederne på vores webshop er vejledende, da farver kan tage sig forskelligt ud afhængig af, hvilken PC, mobil m.fl., som du tilgår webshoppen med.

Levering

Vi leverer til hele Danmark – dog ikke Færøerne og Grønland. Vi leverer ikke til udlandet.

Leveringstiden

Leveringstiden for din ordre er normalt 1-3 hverdage. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen af sted første hverdag. Ved bestilling inden kl. 12.00 forventes varen leveret indenfor 1-3 hverdage

Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

Vi sender med GLS

Alle varer leveres med GLS. Vi sender til pakkeshops, privatadresser og erhverv i Danmark. Bemærk: hvis der ikke er plads i den valgte pakkeshop, bliver pakken flyttet til nærmeste pakkeshop, hvilket man får besked om. Opstår der spørgsmål eller tvivl kontakt gerne vores kundeservice.

Transportskade

Skulle din pakke blive beskadiget under levering, dækker reklamationsretten. Du skal reklamere inden for rimelig tid, efter du har opdaget skaden.

Drejer det sig om tydelige/synlige transportskader dog senest tre dage efter modtagelsen af varen.

Modtager du en pakke, som har en skade ved modtagelse, så send os en mail senest tre dage efter modtagelsen.

Mailen skal indeholde ordrenummer og billeder.

Vedhæft billede af skaden på varen, billeder af pakkens udvendige flader og af indholdet. Vi skal også bede om et billede, hvor man kan se pakkelabelen på kassen.

Gem al emballage og vare, indtil sagen er afsluttet og vent med at tage varen i brug.

Retur og fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget.

Hvordan returnerer jeg?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller faktura, som dokumentation. Beløbet for ordren føres retur til det betalingskort, som blev anvendt ved bestilling senest 14 dage efter modtagelse af pakken.

Ønske om fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@tresbelle.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Hvis du sender en vare retur, skal den være i samme stand, som du modtog den.

Varens stand ved returnering

Det er op til Tres Belle at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og derfor af forringet handelsmæssig værdi. Er forseglingen brudt på en vare, kan du ikke få pengene retur.

Du kan vurdere eller prøve varen, som hvis du stod med den i en fysisk butik.

Hvis varen er anvendt ud over dette, vurderer vi den som brugt og af forringet handelsmæssig værdi.

Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.

Uafhentede pakker

Hvis du ikke afhenter pakken eller nægter modtagelse på den, vil den gå retur til vores lager. Vi betaler transportøren for denne returfragt, som derfor vil blive modregnet i det beløb, som vi fører retur til dig. Beløbet for returfragt og returhåndtering er 59 kr. inkl. moms.

Vi anser således ikke manglende afhentning eller nægtelse af modtagelse for at være en fortrydelse af købet.

Indpakning af returvarer

Varen skal være i den emballage, som du modtog den i og pakkes i en papkasse, så den kan klare en tur med GLS eller anden transportør. Det er dit ansvar, at varerne er pakket forsvarligt ind.

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til Tres Belle i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert brug eller håndtering af produktet.

Returner ikke noget før du har været i kontakt med os. Nogle gange kan det være unødvendigt at sende noget retur.

Tres Belle dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang, hvis reklamationen er berettiget. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav, afhenter ikke pakker sendt til pakkeshops og lign.

Vi forbeholder os retten til at afhjælpe fejlen ved en vare eller erstatte den med en tilsvarende fremfor at kreditere købssummen.

Reklamationer sendes efter forudgående aftale til vores lager:

Tres Belle
Ørnevej 33
9230 Svenstrup J

Ombytning af varer

Vi kan ikke håndtere ombytning af varer. Du er velkommen til at returnere varer, som du ikke ønsker indenfor fristen på 14 dage. Disse vil blive krediteret, når vi modtager dem på lageret. Ønsker du andre varer i stedet, skal du ind på webshoppen at bestille disse.

Persondatapolitik

Når du køber en vare og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af Tres Belle. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til Tres Belle eller ringe på [telefonnummer], hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores mail: info@tresbelle.dk

Generelle oplysninger

Tres Belle
Ørnevej 33
9230 Svenstrup J
DK – CVR: 34371733
Mail: info@tresbelle.dk